zmiana motocykla f4 200rok na fireblade 1992rok

Więcej
12 lata 2 tygodni temu - 12 lata 2 tygodni temu #3186 przez kotekmk
Witam was wszystkich sprawa która mnie troszkę nurtuje.
od dwóch lat smigam na CBR f4
w tym roku mam okazję zakupu sc28
Powód zamiany to nie pojemność czy moc większa od mojego a bardzo duże dofinansowanie tego motocykla.
w skrócie opisze:
Polerowana rama i felgi na lustro
chrom na kolektorze i paru elementach.
Szyba turystyczna i kierownica wyższa wraz z nową półka.
Lampa ksenonowa i zapalniczka
nowy napęd
dodatkowy obieg dopalania spalin - nie wiem jak to fachowo się nazywa
wiatrak na regulatorze napięcia
orurowanie silnika - coś jak do stuntu ale mniejsze skromniejsze ładniejsze zamiast crash padów.
na zadupku zrobiona kratka z metalowych cienkich pręcików aby torby boczne nie obijały plastików.
przewody hamulcowe w stalowym oplocie
wydech Devil
tyle pamiętam jedyne co bak był uszkodzony i mało fachowo polakierowany ale to pikuś.

Maszyna sprawdzona kolega 7lat na niej jeździj i to on wszystko zrobił, wiem że śmigał na kole ale mało miał jedna wywrotkę ale moto poszło ślizgiem po asfalcie w nic nie uderzyło. od dwóch lat stoi nieużywane w ciepłym garażu.

Natomiast moja CR F4 jest jeszcze fabryczna jedyne co nowe opony ten sezon, aku nowy, przerobione siedzenie u tapicera na zamówienie, gładkie wypełnienie zadupka na zamówienie.

jedyne co mnie zniechęca to roczniki sc28 1992 f4 2000
pomóżcie podjąć dobrą decyzje.

fotka dla porównania: catdesign.com.pl/fotosc28.jpg

co myślicie? to już klasyk a daje radę.

Lewa w górę
www.catdesign.com.pl
Ostatnia12 lata 2 tygodni temu edycja: kotekmk od.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 2 tygodni temu #3187 przez Andrzej
Powiem Ci tak: SC 28 ten konkretny egzemplarz postawił bym w salonie(bo istotnie jest widowiskowy) a na CBR f4 jezdził... Ale jeśli naprawdę miał bym wybierać to pozostał bym przy CBR,to o wiele młodszy motocykl i myślę że bardziej przyjazny kierowcy.Twoja CBR to wersja F czyli bardziej ucywilizowana i nadająca się do jazdy poza torem.Natomiast to SC 28 to bardziej hardcorowy sprzęt wymagający nieco więcej umiejętności i najlepiej toru wyścigowego.Bo inaczej szkoda by było zniszczyć takie ładne moto.No i ten wiek motocykla...

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 2 tygodni temu - 12 lata 2 tygodni temu #3188 przez kotekmk
wszystko co piszesz zgadza się ale dla mnie jedynym problemem tego akurat moto to wiek:)
mówisz bardziej ucywilizowana właśnie ta jest okiełznana ma wstawiona turystyczna kierownice i wysoką półkę i szybę wyższą ku mojemu zaskoczeniu siedzi się wyżej niż u mnie... to moto kolegi miałem okazje siedzieć na niej. Jest bardzo zadbana i dofinansowana chciałbym ja uratować przed trafieniem w niepowołane ręce a jak nie ciężko się domyśleć nie stać człowieka na dwa. ale zakochany byłem w niej od początku jak ją zobaczyłem, ten chrom ta polerka:) a moto same w sobie pokonuje młodszą wersję która ma więcej mocy fabrycznie. Dwaj bracie maja sc28 i sc33 sprawdzali je podobno przez ten dodatkowy obieg spalania.

spalanie mniejsze niż moje mimo różnicy pojemności, i żywotność też większa. no i to jest europejczyk chyba z jakiegoś cieplejszego kraju a mój to anglik i mimo aluminiowej ramy widać odbicie czasu na wyspach, więc zastanawiam się co dłużej wytrzyma,

jego brat też przesiadł się z młodziutkiego bandita i jest mega zadowolony. dla tego proszę was tylko o rozpatrzenie kwestii wiekowej,

a na przysłowiową starość i tak bym planował takie coś tak masz ty Andrzeju bo jestem mega zaskoczony pozycja za kierownicą i stylistyka tego moto.

Z JEDNEJ STRONY TAKI KLASYK WIĘCEJ SIĘ NIE TRAFI A PO ULICACH F4 ŚMIGA SPORO ZA ROK DWA I TAK BYM ZMIENIAŁ MOJĄ F4 NA COŚ WIĘKSZEGO LUB CHOCIAŻ NOWSZEGO np. F4i - na forum fireblada powiadają że na takim klasyku nie powinienem stracić już dużo a kto wie może wygram w totaka i stać będzie na dwa:)

w sumię zadałem pytanie a troszkę mam już swoje zdanie na ten temat ale chce znać odpowiedzi innych a są one różne: bież poczciwe moto, za stary, za toporny, niezawodny sprzęt, robi wrażenie, zawsze możesz sprzedać itp:)

Lewa w górę
www.catdesign.com.pl
Ostatnia12 lata 2 tygodni temu edycja: kotekmk od.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 2 tygodni temu #3193 przez kardi
Na Twoim miejscu zamieniłbym maszynę na CBR 900 RR FireBlade,
jest to klasyk i klasykiem zawsze pozostanie.

A maszyna zadbana a starsza, lepsza jest od nowej a zakatowanej.
Tym bardziej jak znasz właściciela i wiesz historię motocykla!!

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 2 tygodni temu #3194 przez zibistm
Ten CBR ładniejszy , pięknie się błyszczy a do tego stoi na chodniku , nie to co ten drugi co stoi w śniegu - więc wybór jest prosty. ha

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 2 tygodni temu #3195 przez grzesiek
nie no CBRa bardzo ladna sam bym ja Lyknal niema to jak zadbane czyste moto,a ona nie stala u tego Tomka czy jak mu tam w Malborku na przeciwko policji co naprawia motocykle?

Pij mleko bedziesz wielki;)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.217 s.
Zasilane przez Forum Kunena