WSK 125 - problemy techniczne.

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #4614 przez Mati
Mam problem z biegami w WSK. Nie wchodzą biegi 2 i 3. Nie da się po prostu ruszyć dźwigni w górę z luzu. Wie ktoś może co może dolegać skrzyni??

Kolejnym problemem jest tłumik - leci z niego ogień, momentami nawet 30 cm. Nie wiem czy tak może być i czy nie jest to przypadkiem wina przelotowego wydechu. Głośny jest jak cholera, słychać go z kilku kilometrów :D

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #4615 przez markiz
Masz pewnie w skrzyni uszkodzone wodziki,może zębatki połamałeś jeżdżąc na tylnym kole :laugh: A co do tłumika-to przy pustym wydechu tak to jest :laugh:

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #4617 przez Mati
Ja tego nie rozwaliłem, tylko poprzedni właściciel :D Propo jazdy na kole to idzie ją wyrwać, ale silnik do remontu bo kompresja taka że kopnikiem ruszam jednym palcem :D

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #4662 przez kardi
Co to za model WSK'i? Który rocznik?
Zapodaj zdjęcia.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #4676 przez Andrzej

Mati napisał: Ja tego nie rozwaliłem, tylko poprzedni właściciel :D Propo jazdy na kole to idzie ją wyrwać, ale silnik do remontu bo kompresja taka że kopnikiem ruszam jednym palcem :D

Może się okazać że nie warto remontować,bo kupienie drugiego sprawnego silnika będzie tańsze niż sam remont.A tłumik pozostawiam Twojej inwencji twórczej(można wszystko praktycznie dopasować)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
11 lata 5 miesiąc temu #4679 przez kardi
Dla ułatwienia podaję Ci modele z podziałem na lata i pojemność:

Klasa 125 cm³ (motocykle produkowane seryjnie)
WSK M06, (1955-65 207 649 sztuk)
WSK M06 Z, (1959-1964 ???)
WSK M06 L, (1959-1964 ???)
WSK M06-Z2, (1959-1967 114 761 sztuk)
WSK M06-64, (1964-1967 235 084 sztuk)
WSK M06 B1, (1966-1971 319 069 sztuk)
WSK M06 B3, (1971-1985 658 406 sztuk)
WSK M06 B3 Gil, (1974-1980 58 683 sztuk)
WSK M06 B3 Bąk, (1975-1977 9701 sztuk)
WSK M06 B3 Lelek, (1975-1977 12438 sztuk)
WSK M06 B3 Kos, (1979-1985 41540 sztuk)
WSK M06 B3 Kraska, (1978 około 12 sztuk)
WSK Barron 125, (1976-1977 105 sztuk)

Klasa 150 cm³
WSK M06 Z-150, (1960 9988 sztuk)

Klasa 175 cm³ (motocykle produkowane seryjnie)
WSK M21W2, (1972)
WSK M21W2-Ex, (1972)
WSK M21W2 Sport, (1973)
WSK M21W2 Sport Ex, (1973)
WSK M21W2 Kobuz, (1974)
WSK M21W2 Dudek, (1975)
WSK M21W2 S2, (1975)
WSK M21W2 Perkoz, (1978)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.306 s.
Zasilane przez Forum Kunena