Bilans energetyczny naszych motocykli

Więcej
9 lata 6 miesiąc temu #8720 przez Adam P
Rollo, nie tędy droga, Sruby trzymające sam regulator są od spodu pod aluminiową obudową. Nic tu Ci nie pomogą wąskie klucze nasadowe, raczej przyda się komplet kluczy imbusowych i dobry wkrętak krzyżowy.
Tu masz tutorial z forum virago na temat wymiany regulatora. Temat na prawdę łłatwy.
www.virago.com.pl/viewtopic.php?f=21&t=17966
Dlla swojej wygody warto odkręcić fragment ramy z tylnym podnóżkiem, wtedy demontaż regulatora to bułka z masłem :) uwierz mi. Miałem co najmniej trzy virówki 535 z tą przypadłością włączając moją byłą.
The following user(s) said Thank You: rollfast

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 6 miesiąc temu #8721 przez rollfast
Dzięki Adam...a już myślałem podobnie jak wielu,że będę musiał połowę moto rozebrać...podziękował... B)

Live To Ride

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 6 miesiąc temu #8727 przez rollfast
jeszcze jedno pytanie Adam do Ciebie...Na spotkaniu coś mówiłeś o zmodyfikowaniu radiatora regla...więc załatwiłem już blachę aluminiową o grubości 9mm...teraz podpowiedz czy dać to od strony ramy,jakiej grubości w całości musiałby mieć dodatkowy radiator i czy łączeniu ze sobą tych blach dodatkowego radiatora do ich łączenia stosować pastę przewodzącą czy wystarczy tylko jej skręcenie w całość z reglem i radiatorem zewnętrznym tym użebrowanym... :whistle:

Live To Ride

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 6 miesiąc temu #8729 przez Adam P
Ogólnie chodzi o istotę zagadnienia a jak to będzie zrobione to już inna inszość, sposobów jest na pewno kilka. Cały pic w tym żeby jak najdalej odsunąć regulator od puszki tłumika i jak naj dalej na zewnątrz bez ingerencji w okablowanie i żeby jeszcze nogami nie haczyć. U mnie powstała najpierw wersja z odsuniętym radiatorem fabrycznym, zastosowałem tylko taką fikuśną blachę którą wymyśliłem oraz dwie tulejki. Odpowiednio przewleczone kable i było cacy. W drugiej wersji zbudowałem całkiem nowy i większy radiator i osadziłem go na tym samym wysięgniku co poprzedni. Wszystko jest na fotografiach. Pastę stosowałem tylko pod obudowę regulatora. Po tych zabiegach regulator nie nagrzewał się dodatkowo od puszki tłumika a tym samym miał większą trwałość, a odsunięcie po za obrys ramy dawało lepsze chłodzenie. Nowy większy radiator polepszył tylko stopień chłodzenia, regulator po tym zabiegu był już tylko lekko ciepły.

plus.google.com/photos/10058953287468220...052024241?banner=pwa

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 6 miesiąc temu #8733 przez markiz
Dobry patent Adaś :-) Brawo :-D

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 5 miesiąc temu #8904 przez rollfast
dziś w końcu zdemontowałem uszkodzony regulator...zamówiłem też nowy...myślę,że jeszcze parę jazd zrobię w tym roku... B)

Live To Ride

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.217 s.
Zasilane przez Forum Kunena